Smaller Default Larger

RBJPS Erasmus 4  Apmācību mērķis bija sniegt dalībniekiem padziļinātu izpratni par iekļaujošās izglītības koncepciju, tostarp zināšanas par tās principiem, pamatiem un metodēm, izmantojot praktisko piemēru izpēti un analīzi. Dalībnieki ieguva arī praktiskas prasmes un pieredzi efektīvam darbam dažāda līmeņa grupās, nodrošinot vienlīdzīgas iespējas visiem skolēniem neatkarīgi no viņu sagatavotības līmeņa.
  Kursa programma bija ļoti intensīva un ietvēra 4 sesijas katru dienu. Programmas ietvaros tika aplūkotas šādas tēmas:

  •   Iekļaušanas un invaliditātes izpratne.
  • Stereotipi un barjeras komunikācijā iekļaujošās grupās.
  • Erasmus+ programma.
  • Jauniešu Eiropas pase (YouthPass).
  • Darba pamatprincipi ar daudzlīmeņu grupu.
  • Praktiski padomi no iekļaujošās izglītības speciālistiem.

   Viena no emocionālākajām dienām bija, kad dalībnieki beidzot vadīja savas sagatavotās nodarbības Vivere skolas skolēniem. Vivere ir privātā skola, kurā skolēni mācās pēc valsts vai vienkāršotās mācību programmas ar individuālu atbalstu. Pateicoties mājīgai mācību videi, motivētiem pedagogiem un iesaistītajiem vecākiem, tā kopā veido kopienu, kurā īpašajiem bērniem tiek pievērsta īpaša uzmanība, individuāla pieeja un mācīšanās prieks.

  Atgriežoties no projekta, Lolita Maderniece organizēja pasākumu saviem kolēģiem, kurā dalījās savā pieredzē, piedaloties Erasmus+ InEducation programmā, sniedzot praktiskus piemērus un padomus. Ļoti emocionāls bija demonstrējums, kurā tika attēlots, kā jūtās bērnu ar īpašām vajadzībās vecāki. Dalībnieki tika iepazīstināti arī ar Erasmus+ programmu, tās iespējām un priekšrocībām. Tika skaidrots, kā atrast interesējošu projektu un kļūt par tā dalībnieku. Pasākuma laikā dalībniekiem tika sniegtas svarīgākās saites uz noderīgiem resursiem.

Erasmus+

Informāciju sagatavoja Lolita Maderniece

Foto no Rīgas Bolderājas Jaunās pamatskolas athīva